Sunday, April 22, 2007

Alkmaar 2007

We hadden gisteren de tweede landelijke jeugd wedstrijd in alkmaar. We gingen om 7 uur ongeveer weg. Toen we er waren stapten we niet meteen op de fiets om het rondje te verkennen. Ik werd eerst door velen gefeliciteerd omdat ik die dag jarig was. Ik was me aan het klaarmaken om op de fiets te stappen maar toen kwam lisanne eraan(mijn fiets vriendin) die had een cadeautje voor me. Toen ik klaar was gingen we met z'n drieen infietsen(Lisanne,Iris en ik). het was een k***** parcours alleen maar tegels. Als je de tegels weg rekent was het wel een leuk parcours. Ik vond vooral de kombochten heel erg leuk. Om half 11 startte categorie 1. daar zat niemand van ons in. Om 11 uur startte Iris ze wist daar een keurige plaats van 1e meisje te behalen. Om 12 uur moest ik en ondanks een mindere start werd ik 2e meisje. Ondanks de slechte baan hadden we toch een leuke dag.Het was schitterend weer en we zijn ook nog even bij de zee langs geweest .Op naar Havelte een nationale wedstrijd om de Mitsubitshicup daarna Apeldoorn de derde wedstrijd om de jeugdkampioenschap .Op 2juni HET NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP in Den Helder .
Groeten Sanne

Ps . de foto´s volgen later .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home